team4ever

(السلام عليكم و رحمة الله و بركاته)
عزيزى الزائر....هذه الرسالة تفيد بأنك لست عضوا فى منتديات team4ever من فضلك قم بالتسجيل او بالدخول على حسابك فى المنتدى اذا كنت عضوا بالفعل لتتمكن من الاستفادة من مميزات الاعضاء .

(مع تحيات ادارة المنتدى)

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

team4ever

(السلام عليكم و رحمة الله و بركاته)
عزيزى الزائر....هذه الرسالة تفيد بأنك لست عضوا فى منتديات team4ever من فضلك قم بالتسجيل او بالدخول على حسابك فى المنتدى اذا كنت عضوا بالفعل لتتمكن من الاستفادة من مميزات الاعضاء .

(مع تحيات ادارة المنتدى)

team4ever

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

3 مشترك

حصرى جدااااا...اقوى موضوع عن لعبة يوغى

the_prince
    the_prince
    المديـــــــر العـــــــام
    المديـــــــر العـــــــام

الابراج : العذراء
    العمل/الترفيه العمل/الترفيه : طالب
    المزاج المزاج : رايق

حصرى جدااااا...اقوى موضوع عن لعبة يوغى  Empty حصرى جدااااا...اقوى موضوع عن لعبة يوغى

مُساهمة من طرف the_prince الخميس أغسطس 05, 2010 4:53 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
    اولا الوحوش المدمرة انا اللى ضيفها ومفيش حد فى العالم ضفهم فى اللعبة غيرى واتحدى حتى الشركة المصنعة ضفتهم فى اجزاء تانية للعبة وكمان بفلوس لاكن معايا الوحوش المدمرة ببلاش وطظ فى الشركة ارجو الردود عشان دا بيشجع الواحد يعنى فياريت محدش يبخل بيها نبدأ مع
    الموضوع

لعبة جوى للتحميل برابط مباشر

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    ثانيا لعبة كايبا ودى روابط مباشرة [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    ودا الرابط التانىhttp://rapidshare.com/files/52267798/kaiba.part2.rar
    اللعبة على رابطين

ثالثا لعبة يوجى ودا رابط مباشر للتحميل [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

ودا باتش فتح الورق اتبع الشرح وهيفتحلك كل الورق معادا الوحوش المدمرةhttp://www.mediafire.com/?mmiymnawilc
    ودى اهم حاجه يا جدعان ملف اضافة الوحوش المدمرة التلاته [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] بعد تحمل ملف الوحوش المدمرة فك الضغط جوة فولدر اللعبة ولازم تكون قافل اللعبة مش مشغلها
    ملحوظات
    1-جميع الروابط شغالة وتم التأكد منها جارى الرفع على روابط تانية
    2-دا شغلى وتعبت فيه جدا وأتمنى الردود منكو
    3-الوحوش المدمرة مش موجودة غير فى بعض اجزاء يوجى اون لين وبفلوس
    3-اتحدى انك تلاقى سيبر او حد فى اى حتة عندو الوحوش دى عشان دا شغلى
    4-قدرات الوحوش المدمرة
    1-تنين رع اول متلعبو دوس عليه وشغل قدرته الخاصه واختار شكل العين او الشكل التانى ولو الشكل اللى اختالاتو هو اللى جه هتزيد قوتو الضعف من 4000 هتبقى 8000
    2-سليفر تنين الفضاء بيزيد 300 نقطة على كل ورقة فى ايدك
    3-العملاق المعذب بيزيد 700 نقطة على كل وحش تضحى بيه
    4-قوة جميع الوحوش المدمرة 4000 فى الدفاع الهجوم معاد سليفر 3500
    5-حد يقولى ليه مضفتش قدرات غير دى انا مش خبير فى برمجة اللعبة دا اللى قدرت عليه
    6-دول 3 صور تأكد وجود الوحوش المدمرة

انتظرو المفأجاة الكبرى الوحوش المدمر الرابع بشتغل فيه واى استفسار عن اى ورقة جوة اللعبة او اى حاجه تخص اللعبة انا موجود
    دا باتش تانى لفتح الورق [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] نزلو وابتدى سطبة هتدوس نكست هتجيلك رسالة دوس اوك وبعدها اختار فولدر اللعبة وكمل تستطيب وهتلاقى الورق اتفتح بس لازم يكون قافل اللعبة قبل متسطب الباتش ودا رابط تانى للباتش [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

Mohamed
    Mohamed
    مشرف
    مشرف

الابراج : العقرب
    العمل/الترفيه العمل/الترفيه : Student
    المزاج المزاج : هادي

حصرى جدااااا...اقوى موضوع عن لعبة يوغى  Empty رد: حصرى جدااااا...اقوى موضوع عن لعبة يوغى

مُساهمة من طرف Mohamed الثلاثاء أغسطس 10, 2010 9:35 pm

الف شكر انت بجد وفرت عليا كتيير عشان انا كنت عاوز باتش لفتح الورق,بس انت كملت الجميل وجبت باتش الوحوش المدمرة(حصري Wink ) {مع ان مساحته كبيرة شوية} بس مشكلة
    علم وجاري التحميل Very Happy
    X-Chameleon-X
    مشرف
    مشرف

الابراج : السرطان
    العمل/الترفيه العمل/الترفيه : طالب
    المزاج المزاج : ملل

حصرى جدااااا...اقوى موضوع عن لعبة يوغى  Empty رد: حصرى جدااااا...اقوى موضوع عن لعبة يوغى

مُساهمة من طرف X-Chameleon-X السبت أغسطس 14, 2010 12:21 am

روووووووووووووووووووووعة بس بدنا الوحش الرابع بسرعة
    و بدي كمان تشرح الوحوش المدمرة شو تاثيرها عشان نعرف اذا بدنا نزل الملف او لا مش تحكيلي انه الوحوش بتهاجم على نقاط الحياة و خلص لا بدها شرح تفصيلي عنها ارجووووووووووووك و شكرا Like a Star @ heaven

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة مايو 10, 2024 5:37 am